DİPNOTLAR

* Site içeriğinde yer alan dipnotlar aşağıda sıralanmıştır.

(1). Işık, Metin (2000). İletişimden Kitle İletişimine, Konya: Selçuk Üniversitesi İletişim Fakültesi Yayınları, s. 31.
(2). Baltaş, Acar ve Baltaş, Zuhal (1992). Bedenin Dili, İstanbul: Remzi Kitabevi, s. 20.
(3). Mutlu, Erol (1998). İletişim Sözlüğü, Ankara: Ark Bilim ve Sanat Yayınları, s. 169.
(4). Işık, (2000). s. 32.
(5). Usal, Alparslan ve Kuşluvan, Zeynep (1998). Davranış Bilimleri: Sosyal Psikoloji, İzmir: Barış Yayınları, s. 170.
(6) Kağıtçıbaşı, Çiğdem (1992). İnsan ve İnsanlar, İstanbul: Evrim Basım Yayım Dağıtım, ss. 168-174.
(7). Schramm, Wilbur (1980). The Effects of Mass Media in an Information Era, Harold D. Lasswell, Daniel Lerner ve Hans Speier (Eds.), Propaganda and Communication in World History, Vol. III, , Honolulu: East-West Center Published, p. 299.
(8). Mutlu, (1998). s. 245.
(9). Yüksel, Ahmet Haluk (2003). İletişim Kavram ve Tanımı, Uğur Demiray (Ed.), Meslek Yüksekokulları İçin Genel İletişim, Ankara: Pegem A Yayınları, s. 12.
(10). Yüksel, Ahmet Haluk (1989). İletişim Süreci ve Sistem Yaklaşımı Açısından İletişim Sürecinin İncelenmesi, Kurgu, A.Ö.F İletişim Bilimleri Dergisi, Sayı. 6, ss. 30-33.
(11). Aziz, Aysel (2003). Siyasal İletişim, Ankara: Nobel Yayın Dağıtım, s. 39.
(12). Rigel, Nurdoğan (2000). İleti Tasarımında Haber, İstanbul: Der Yayınları, s. 148.
(13). Gürgen, Haluk (1997). Örgütlerde İletişim Kalitesi, İstanbul: Der Yayınları, s. 20.
(14). Rigel, (2000). s. 149.
(15). Yüksel, (1989). s. 36.
(16). Işık, (2000). s.61.
(17). Gürgen, (1997). s.21.
(18 Yüksel, Ahmet Haluk (2003). İletişim Kavram ve Tanımı, Uğur Demiray (Ed.), Meslek Yüksekokulları İçin Genel İletişim, Ankara: Pegem A Yayınları, ss. 1-34, s. 18.
(19). DeFleur, Melvin L. ve Dennis, Everette E. (2002). Understanding Mass Communication, Boston: Houghton Mifflin Company, p.12.
(20). Yüksel, (2003). s.15.
(21). Gökçe, Orhan (2003). İletişim Bilimine Giriş: İnsanlararası İlişkilerin Sosyolojik Bir Analizi, Ankara: Turhan Kitabevi, s.59.
(22). Gökçe, (2003). s.108.
(23). Yüksel, (2003). s.25.
(24). Alemdar, Korkmaz ve Erdoğan, İrfan (1990). İletişim ve Toplum, Ankara: Bilgi Yayınevi, s.171.
(25). Erdoğan, İrfan (1997). İletişim Egemenlik Mücadeleye Giriş, Ankara: İmge Kitabevi, s. 83.
(26). Işık, (2000). s. 66.
(27). Gürgen, (1997). s.24.
(28). Baran, Stanley J. ve Davis, Dennis K. (2006). Mass Communication Theory: Foundations, Ferment and Future, Belmont: Thomson Higher Educations, p. 209.
(29). Güney, Salih (2000). Davranış Bilimleri, Ankara: Nobel Yayın Dağıtım, s. 367.
(30). Yüksel, (2003). s. 12.
(31). Dökmen, Üstün (2001). İletişim Çalışmaları ve Empati, İstanbul: Sistem Yayıncılık, ss. 20-21.
(32). Dökmen, (2001). s. 21.
(33). Erdoğan, İrfan (2002). İletişimi Anlamak, Ankara: ERK Yayınları, s. 154.
(34). (Mutlu, 1998:208-209)
(35). Dökmen, (2001). ss. 27-34.
(36). Işık, (2000). ss. 43-44
(37). Varol, Muharrem (1993). Halkla İlişkiler Açısından Örgüt Sosyolojisine Giriş, Ankara: A. Ü. İletişim Fakültesi Yayınları, s.124.
(38). Kaya, A. Raşit (1985). Kitle İletişim Sistemleri, Ankara: Teori Yayınları, ss. 2-3.

(39). Gökçe, (2003). s. 170.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder