* Site içeriğinde yer alan dipnotlar aşağıda sıralanmıştır.
(1). Işık, Metin (2000). İletişimden Kitle İletişimine, Konya:
Selçuk Üniversitesi İletişim Fakültesi Yayınları, s. 31.
(2). Baltaş, Acar ve Baltaş, Zuhal
(1992). Bedenin Dili, İstanbul: Remzi Kitabevi, s. 20.
(3). Mutlu, Erol (1998). İletişim Sözlüğü, Ankara: Ark Bilim ve
Sanat Yayınları, s. 169.
(4). Işık, (2000). s. 32.
(5). Usal, Alparslan ve Kuşluvan, Zeynep
(1998). Davranış Bilimleri: Sosyal
Psikoloji, İzmir: Barış Yayınları, s. 170.
(6) Kağıtçıbaşı, Çiğdem (1992). İnsan ve İnsanlar, İstanbul: Evrim Basım
Yayım Dağıtım, ss. 168-174.
(7). Schramm, Wilbur (1980). The Effects
of Mass Media in an Information Era, Harold D. Lasswell, Daniel Lerner ve Hans
Speier (Eds.), Propaganda and
Communication in World History, Vol. III, , Honolulu: East-West Center
Published, p. 299.
(8). Mutlu, (1998). s. 245.
(9). Yüksel, Ahmet Haluk (2003).
İletişim Kavram ve Tanımı, Uğur Demiray (Ed.), Meslek Yüksekokulları İçin Genel İletişim, Ankara: Pegem A Yayınları,
s. 12.
(10). Yüksel, Ahmet Haluk (1989).
İletişim Süreci ve Sistem Yaklaşımı Açısından İletişim Sürecinin İncelenmesi, Kurgu, A.Ö.F İletişim Bilimleri Dergisi,
Sayı. 6, ss. 30-33.
(11). Aziz, Aysel (2003). Siyasal İletişim, Ankara: Nobel Yayın
Dağıtım, s. 39.
(12). Rigel, Nurdoğan (2000). İleti
Tasarımında Haber, İstanbul: Der Yayınları, s. 148.
(13). Gürgen, Haluk (1997). Örgütlerde İletişim Kalitesi, İstanbul:
Der Yayınları, s. 20.
(14). Rigel, (2000). s. 149.
(15). Yüksel, (1989). s. 36.
(16). Işık, (2000). s.61.
(17). Gürgen, (1997). s.21.
(18 Yüksel, Ahmet Haluk (2003). İletişim
Kavram ve Tanımı, Uğur Demiray (Ed.), Meslek
Yüksekokulları İçin Genel İletişim, Ankara: Pegem A Yayınları, ss. 1-34, s.
18.
(19). DeFleur, Melvin L. ve Dennis,
Everette E. (2002). Understanding Mass Communication, Boston : Houghton Mifflin Company, p.12.
(20). Yüksel, (2003). s.15.
(21). Gökçe, Orhan (2003). İletişim Bilimine Giriş: İnsanlararası
İlişkilerin Sosyolojik Bir Analizi, Ankara: Turhan Kitabevi, s.59.
(22). Gökçe, (2003). s.108.
(23). Yüksel, (2003). s.25.
(24). Alemdar, Korkmaz ve Erdoğan, İrfan
(1990). İletişim ve Toplum, Ankara:
Bilgi Yayınevi, s.171.
(25). Erdoğan, İrfan (1997). İletişim Egemenlik Mücadeleye Giriş,
Ankara: İmge Kitabevi, s. 83.
(26). Işık, (2000). s. 66.
(27). Gürgen, (1997). s.24.
(28). Baran, Stanley J. ve Davis, Dennis
K. (2006). Mass Communication Theory:
Foundations, Ferment and Future, Belmont: Thomson Higher Educations, p.
209.
(29). Güney, Salih (2000). Davranış Bilimleri, Ankara: Nobel Yayın
Dağıtım, s. 367.
(30). Yüksel, (2003). s. 12.
(31). Dökmen, Üstün (2001). İletişim
Çalışmaları ve Empati, İstanbul: Sistem Yayıncılık, ss. 20-21.
(32). Dökmen, (2001). s. 21.
(33). Erdoğan, İrfan (2002). İletişimi Anlamak, Ankara: ERK
Yayınları, s. 154.
(34). (Mutlu, 1998:208-209)
(35). Dökmen, (2001). ss. 27-34.
(36). Işık, (2000). ss. 43-44
(37). Varol, Muharrem (1993). Halkla İlişkiler Açısından Örgüt
Sosyolojisine Giriş, Ankara: A. Ü. İletişim Fakültesi Yayınları, s.124.
(38). Kaya, A. Raşit (1985). Kitle
İletişim Sistemleri, Ankara: Teori Yayınları, ss. 2-3.
(39). Gökçe, (2003). s. 170.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder